El Km daurat de Son Pacs curs 2014-15

26 de maig 2015, 8:23 publicada per Webmaster - Jaume Perelló

El dijous 7 de maig d'enguany, 2015, es va celebrar  la ja tradicional cursa El Km daurat de Son Pacs.
Davant un nombrossíssim públic, la fabulosa fondista Rosa Serra Llompart va establir una nova marca, aturant el cronómetre quan només havien transcorregut 3'25”. Just darrera ella i a només un segon travessà la línia de meta la brillant triatleta Andrea Tomás Morcillo. Ambdues atletes són alumnes del segon curs d'ESO.
A la prova masculina, amb una participació de setze atletes, la victòria final va ser molt disputada. Entre els tres primers classificats hi hagué una diferència mínima de només 4 segons. El guanyador, Miquel Àngel Martínez, invertí un temps de 3'06”. Hem de destacar que aquest mateix alumne quedà en tercera posició a la cursa de l'any passat.

El Km daurat de Son Pacs, XI edició, 2012-2013

13 de juny 2013, 1:14 publicada per Webmaster - Jaume Perelló

El passat divendres, 17 de maig, l'alumnat del nostre centre gaudí novament veient les evolucions dels companys que participaren en la XI edició de la ja clàssica cursa atlètica "El Km daurat de Son Pacs". L'emoció s'allargà fins a la fi de la competició, de la qual destacarem dos noms. En categoria femenina la guanyadora va ser na Margalida Roig, qui amb una marca de 3'37" igualà el record de la prova, en possessió de na Marta Real. Pel que fa a la categoria masculina, el primer en arribar a la línia de meta va ser en Gabriel Tomàs, amb un fabulós registre de 2'58".
Enhorabona campions!!

El Km daurat de Son Pacs- Edició 2010-2011

9 de gen. 2012, 7:25 publicada per Webmaster - Jaume Perelló   [ actualitzat el 9 de gen. 2012, 7:27 ]

Guanyadors:
Sergi Beltran amb un temps de 2' 56'', a tan sols 3'' del rècord d'en David Bustos, edició 2004-05.
Quedaren en segon i tercer lloc respectivament: Andreu Aulet i Àlex Méndez

L'edició femenina tengué a na Marta Real com a guanyadora, 3' 50''. Classificà segona na Carme Valdivieso i na Karen Cubero quedà tercera.

1-3 of 3