Novetats‎ > ‎

El Km daurat de Son Pacs curs 2014-15

26 de maig 2015, 8:23 publicada per Webmaster - Jaume Perelló
El dijous 7 de maig d'enguany, 2015, es va celebrar  la ja tradicional cursa El Km daurat de Son Pacs.
Davant un nombrossíssim públic, la fabulosa fondista Rosa Serra Llompart va establir una nova marca, aturant el cronómetre quan només havien transcorregut 3'25”. Just darrera ella i a només un segon travessà la línia de meta la brillant triatleta Andrea Tomás Morcillo. Ambdues atletes són alumnes del segon curs d'ESO.
A la prova masculina, amb una participació de setze atletes, la victòria final va ser molt disputada. Entre els tres primers classificats hi hagué una diferència mínima de només 4 segons. El guanyador, Miquel Àngel Martínez, invertí un temps de 3'06”. Hem de destacar que aquest mateix alumne quedà en tercera posició a la cursa de l'any passat.